Monday, March 16, 2009

CERITA-CERITI 3( asrama)

Kat asrama ni lah aku membesar dengan kwn2 aku. Kami sama2 berjuang untuk ilmu dan kenal erti hidup. Waktu ni rasa cam dah besar sangat walhal baru umur 11thn ko. Aku rasa bdk skrg xleh nak wat camtuh de. Tp kata org lain hulu lain parang lain dulu lain skrg.

Sebelum tu biarkan aku citer dulu prasaan aku lps ayah balik sbb dah selesai pendaftran. Memula happy sbb ramaiiii kwan tp bila time nak tido mula lah aku dgr macam lagu......waaaaa nangis ingat kat mak ayah.....aku pun apalagi ikut sekapal la.... Tp sumer bersifat sementra jer. So walauapapun kita mesti tempoh perjalanan hidup kita ni..betul tak. Macam tu juga aku dengan kwn2 aku.

Kehidupan aku zaman ni byk suka dukanya yerlah...life dgn kwn2..pastuh budak lagi plak tuh...klu kenang sampai 2 jilid pun xabis. Aku tingat masa ni 3 org cikgu merangkap warden kitaorg cikgu salbiah, cikgu Norhaniliza dan ustazah Farhana. lps abis sekolah aku xpernah jumpa tp ader cikgu sal ms thn 2001. apapun jutaan terima kasih sbb cikgu tlh jaga lami dngan baik.

itu bab warden...hehe kegkawan aku plak...nanti aku sebutkan nama ...ikut urutan katil....aku ingat sampai skrg..maniza, azian,seri hartini, norem, ita, yang, hasnor, awin, shima, wana, wan zubaidah, saeidah, haslida, ella dan shahida dgn umi pindah ms darjah lima. ok tak..aku ingat lagik . pekaba ler dorang sumer...tp jgn xcaya skrg ni tgh cari kwn lama.

Masa ni aku aktif sumer sukan aku redah...dan paling manis aku pernah cipta rekod utk 100m. he...he...result UPSR aku boleh thn aku dapat 2A, 1B,1C.

No comments:

Post a Comment