Wednesday, April 6, 2011

TWITTER

Hmmmmm ntah tetibe nak tulis entri pasal TWITTER. Korang musti dah khatam kan pasal tweet2 ni . Aku sekadar ade akaun jer, tp xpernah nak update status, dan xpernah nak tweet sape2. hehehehe aci tak. Entahlah aku tak explore pun utk guna tweet ni..sebab aper facebook pun aku dah xaktif sangt. Aku rasa cam malas sbb per, contohnya kat facebook la kan, macam2 status yg xsepattnya dorg update. Sumer bende semua org tahu tu belum citer pasal promote brg2 jualan plak. Aku bknlah anti laman2 sosial tapi kdg2 penuh dgn bende2 yg aku rasa xptt lah. Bukan aku nak ckp dorg xleh nak gunakan medium ni utk berniaga...suka hati dorg lah kan. tapi akulah rasa mcm dah penuh sgt. So senang citer aku layan blog ajerlah. Sekurang2nya walaupun mmg to public tp klu org xtahu adress mmg org tak baca kan. Lagi satu aku fenin lerrrr nak guna twitter...hehehehe dah berkurun org khatam aku satu status pun xhantar. lantaklah kan ikut suka kita lah kan yg mn selesa. Sekurang2 nya kita tahu kan drp xtahu.

No comments:

Post a Comment