Thursday, April 21, 2011

"DATIN"

Hehehehehehhe.......korang nak tahu kenapa....memula tak rase apa2 , tp lelama rase kelako. Gini let me story first...ececehhh....dok dalam aku mengenakan lipstick kat bibir ( hok aloh lipstick tentulah kat bibir kan...wat lawok plak), yelah lps g cuci muka td xnaklah nmpk pucat lesi kata org..sesambil make-up yang nan hado tu tetibe phone berdering - dering menjerit soh diangkat. Aku pun jeling2 nombor yg kaur xder nama pun, so aku pun angkat ,

aku : hello, selamat tengahari...seksyen BLAAAAAAAAA.....tetibe si pemanggil cakap pe tau
pemanggil : boleh saya bercakap dengan Datin Junainah
Aku : tak rasa pe lagi , " ooo, mungkin encik salah nombor ni saya ni Puan Junainah dariseksyen Kew****,
Pemanggil : Kalau macam tu boleh tak puan sambungkan kepada Datin saya nak bercakap ttg ELM.
aKU : sambil terfikir2 ..aku lah tuh tp pesal dia title kan '.'DATIN'. Encik daripada Pejabat t** s******* kan,
Pemanggil : ye saya
Aku : maknanya mmg saya lah yg encik nak berurusan, tp memandangkan encik panggil saya datin , sbb itu sy igt salah orang.

So ...aku proceed jer dgr problem yg dihadapi. Lepas letak ganggang telefon br aku terfikir camne dia mendatinkan aku ek...hehehhhheeeeee....klakooooo.....so tak pasai2 hr ni laki aku dpt pangkat dato.

ok ...itu jerrrrr...aku nak bebel.....................

1 comment: