Monday, June 15, 2009

Mini Landskap

taaraaaa......cantik tak landskap mini kat rumah aku. Nilah hasil sentuhan tangan krestip hubby aku yang mmg de'sangat lah minat berkebun ni...aku...he..he...pepaham sendiri je lah.

Aku cuma tolong siram ajer....jangan xtahu ni aku baru snap landskap kat depan . ade lagikk kat belakang tp lum sempat nak snap lagi. Kat kawsan belakang xdelah l'kap cuma kebun sayuran2..je. Dulu byk gak aku kena beli skang sumer dah ader..pandan, pokok kari, daun limau purut, serai, cili dan bykkkkk lagi.bertuah tak aku.....ke..ke..ke...

2 comments:

  1. Cantiknyer cik june..nanti buleh lanscaping rumah aku lak...

    ReplyDelete
  2. he..he....no hal nyer...eke..ekkkeeee

    ReplyDelete

My Beloved

My Beloved