Monday, April 27, 2009

Ahad - kemas lagi

Pagi
Hari ni pun sama2 pepagi lg aku dah bangun dan wat breakfast..hari ni aku masak Garlic Bread, Sup Cendawan dan telur hancur. Pas bf hubby sambung study sbb Isnin dan Selasa ader test. Aku sambung kemas rumah sampai pukl 1.30. Hubby pun tolong sbb dia kat xleh nak study. Penatnya tp puas hati sbb rumah dah lawa. CUma tinggal brg2 dlm store jer. Xpoerlah yg tuh pelan2 tgk kotak .

Petang
Bayangkan kitaorg kemas rumah sampai petang , aku aper pun xmasak lagi utk tghhari. Adoooiiii letihnya. Lps mandi wlupun letih aku ttp masak tuk hubby tp satu menu jerlah ayam measak merah. Lagipun bhn2 dah siap tinggal nak masak jer. Dalm pkl 2.30 dah siap dan kitaorg sbnrnya penat pelagi lelap lah sekejap. Bukan leh tido pun...dalam pkl 4.30 dah jag balik...aku br terasa lapo dan join hubby mkn. lps tuh sambung lipat kain baju. Aku ajak hubby basuh keta. Semangt yuuuuuu. Seumur hidup aku dan sejak aku ader keta mana pernah aku basuh keta. Semlm tuh kira dlm sejarah gak lah. Tapi just pegang getah paip jer...yag cuci ttp hubby tersayang.

Malam
Lps mandi aku terus iron baju...kang dah lewat aku malas plak. Sambil tgk tv tetiba ku teringat something... YA ALLAH YA TUHANKU.....hari ni Hari jadi abang. Aku xpernah lupa tp dek kerana penat terus tak ingat. Smmlm hphone dah beep kan reminder pasal bitrhday abang. Aku terus minta maaf sbb xucp pun. Rupanya dia pun senyum sbb dia sendiri pun xingat. Kitaorg sama2 ketawa. Xperlah minggu depan cuti 3 hari kitaorg celebrate. hr tu birthday aku pun lum celebrate lahgi...eelok lah wat sekali.

My Beloved Hubby
Selamat Hari lahir, Moga dipanjangkan usia, dirahmati Oleh Allah sentias, dimurahkan rezeki dan kekal kasih sayang kita hingga akhir hayat.

No comments:

Post a Comment